מה חדש בבלוג (תגיות, גם כן)

שיתוף פוסט זה

כחלק מרענון השדון האגדי, ביניהם קודי עיצוב שמשתנים קריאת הפוסט יכולה להיות לא תקינה. אני מתנצל על כך ומפנה אתכם לקרוא דווקא פוסטים עדכניים. לא ניתן להגיב לפוסט זה.

The SHeDoN.

לאחר שעבדתי משלשום על הסוגיה, הינה יש לנו תגים.

מה חדש לנו?

  • ערכתי קצת את העיצוב:
    • החלקים למטה שהיו מיותרים הוסרו
    • התרגום של שרון מעט נערך, וכעת הוא קצת יותר מתאים לי
    • הסיידבאר נערך גם כן הוא.
  • נוספו תגיות לאתר: כעת, למטה (נערך גם כן החלק הזה) תוכלו למצוא תגיות שהחלטתי להתאים לרשומה. התגים בסיידבאר עדיין לא מוכנים, התייאשתי וביקשתי עזרה מאנשים שכבר עשו זאת, אני אחכה למענה (תודה על העזרה הראשונית לאח"י דקר, ולעזרה קטנה לRotem).
  • הקישורים לרשומות או הקטגוריות שונו, וכעת יש לנו סדר חדש. רשומה תחזיק במספר שלה, וקטגוריות במזהה הכתובת שהגדרתי לו, כל רשומה תיכתב בלי הArchive, אלא נושא/מספר הרשומה. זהו סדר קל, שאני מאמין שהוא לטובה.
  • למדתי אצל אח"י דקר איך לתרגם תבניות כבסיס, וזה לא קשה – ולכן החלטתי גם לערוך את התבנית המעוברתת של שרון (זאתי, שכעת נמצאת כברירת מחדל) לאיך שאני אוהב. נעזרתי בעורך Npp.

    במערכת נמצא גם פלאג של "רשימת תפוצה", אני עובד עליו והוא כנראה יעלה אחרי הבדיקות שלי, בעוד כמה ימים.

    אני גם כן עובד על בעיית התגיות של הטכנורטי (Technorati.com) שלצערי לא רוצה להסתדר, בקרוב הוא יעלה, איתכם הסליחה.

    בימים הקרובים אני מאמין שיתכנו עוד שינויים בבלוג, לנוחות של כולנו,

    שבת שלום,
    אלי,
    קייטק השדון האגדי.

    שנישאר בקשר?

    הצטרפו וקבלו עדכונים על עוד תכנים שיעזרו לכם לצמוח אונליין

    תכנים שעשויים לעניין אתכם

    בואו נצמיח ונקדם את המותג שלכם

    תאמו פגישה ראשונית עכשיו