Writely, עורך תומך ועובד?

שיתוף פוסט זה

לאחר קריאה קצרה בפוסט האחרון של "הפרודקס",
והכרזה..על השירות יום לפני,
החלטתי גם אני לנסות ולכתוב היישר מWritely.

ללא יותר מידי דברים,
כמה תפריטים שצריך,
תגים, גופן, צבע, טייל ואת הפונקציות הבסיסיות (הדגש, קישור , תמונה וכו').עוד שמתי לב כי אני יכול לייצא את הרשומה (שנכתבת בעורך של writely), לוורד, אופן-אופיס (אופיס בקוד פתוח), ואף Pdf,
ממש נחמד, ושימושי – עוד רעיון מבורך.

סך הכל,
נחמד ונעים פה,
ולא מעט אפשרויות, שעובדות ועוברת ווילדציה (אם כי, לא על Xhtml 1.1).והינה לכם כמה דוגמאות לאפשרויות שאין בעורך,
צבעים..

בחירת פונטים,
לדוגמא. Tahoma, ועוד רבים וטובים.

ויש גם תגים,
מה שיש (ואפילו מתורגם ומעוברת ע"י) בעורך של וורדפרס,

יש רקע לצבע..ועוד כמה אלמנטים.

עד כאן, מאלי שמחזיר את השידור בחזרה לאולפן (תמיד רציתי להגיד את זה :)) הבלוג.

שנישאר בקשר?

הצטרפו וקבלו עדכונים על עוד תכנים שיעזרו לכם לצמוח אונליין

תכנים שעשויים לעניין אתכם

בואו נצמיח ונקדם את המותג שלכם

תאמו פגישה ראשונית עכשיו