לוגו לפרויקט בלוג עצמאי

שיתוף פוסט זה

אתמול ראיתי את אח"י דקר בפרויקט שלה כבר בחלק השלישי. בספונטניות ישבתי והכנתי לוגו (לא מי יודע מושקע – אבל עושה את העבודה לפי דעתי).

לוגו לפרויקט של דקר - בלוג עצמאי

החדש (ניסיתי לעשות אותו קצת פחות "קשה"):

לוגו 2 לפרויקט של דקר - בלוג עצמאי

מוזמנים לתת הערות, הארות או ביקורת על איך זה אמור להראות טוב יותר, אח"י דקר מוזמנת לקחת או גם לתת ביקורת איך היא רוצה שזה יראה.

שנישאר בקשר?

הצטרפו וקבלו עדכונים על עוד תכנים שיעזרו לכם לצמוח אונליין

תכנים שעשויים לעניין אתכם

בואו נצמיח ונקדם את המותג שלכם

תאמו פגישה ראשונית עכשיו