לא באמת משעמם לי, אבל אני בכל זאת אשב, שיש לי כ"כ הרבה מה לעשות ואעשה שינויים בעיצוב. אלי, בזבז זמן – אל תעשה כלום ממה שאתה צריך, אבל לעשות שינוי בשדון? בטח. סדר עדיפויות ראשון.
למה?
כי זה נחמד ותמיד אני רוצה שינוי (דא, אפשר לראות את זה).
אז יש PostData חדש (למעלה), תאריך במקום אחר ועוד כמה דברים נחמדים – השתמשו כראוי בהם, הם שם בשבלכם.
מוזמנים להגיב.
