
הלוגו באתר של יריב (האלבום)מידי פעם, כן תתפלאו – אני נכנס לReder שלי (מחליף את הגרגירן הפרטי שלי ששבק חיים) וקורא המוני המוני בלוגים. רואה מה חדש שם, אז נכנסתי היום לReder שלי ושם לבלוג Seo של אורן ומה גיליתי? הפתעה נעימה!
יניב בן יהודה, אחד שהתפרסם בווינט כנראה כתב שיר על גוגל, זה לא מצחיק, הוא שר על גוגל, על החיפוש, על החיפוש עצמו.
מוזמנים לאלבומו ולשיר שכרגע מתנגן אצלי בנגן.
