תגלית השנה של אמריקה ונמלטים, עולה מדרגה

שיתוף פוסט זה

כחלק מרענון השדון האגדי, ביניהם קודי עיצוב שמשתנים קריאת הפוסט יכולה להיות לא תקינה. אני מתנצל על כך ומפנה אתכם לקרוא דווקא פוסטים עדכניים.

The SHeDoN.

האמרקאים יודעים לפרגן, גם לקטנים. אתר נענע, מדווח כי ביאנקה ראיין, מקבלת מיליון ש"ח, על היותה "תגלית השנה".

זה לא עוד סיפור, וזו לא עוד סלבריטאית אחרי הצבא, מדובר בילדה בת 11, שזכתה רק על היותה תגלית ה- America's Got Talent.

מתברר שיש דברים שונים, אחרים ואולי גם מוזרים לנורמליזציה. השופטים ההמומים הכריזו עליה כזוכה, האמריקאים? "תגלית השנה", וגם נתנו לה פרס, הפרס? לא עוד שוקלד או בובה, אלא מיליון דולר "בייבי".

צפו בראיין המתוקה, "השירה שלה גורמת לי להרגיש דברים", מציין לנו אחד משלנו, אחד מהבלוגרים. והוא גם אוסיף, "חשבתי שעל הופעה שלה שווה 2 מיליון".

https://www.youtube.com/watch?v=ioFOw28HwbE

מזל טוב, נצלי את הכסף למטרות נעלות והשתמשי בו בחכמה (שמרי גם לעצמך בקופה, בגיל מבוגר יותר תצטרכי..אנחנו מבטיחים).

ועוד לנו, הסדרה המצליחה "נמלטים" (שסיימה בYes stars עונה לפני שבועיים) עולה מדרגה. לא מדובר בעונה חדשה, שכבר סוכמה ומצלומת. אלא, מדובר ב"נמלטים באינטרנט". בנות, הירגעו.

מי יממן ואיפה יעלה? רשת Fox, תעלה את פרקי הסדרה לאינטרנט, וגם את Bones, American Dad, The Loop, Stacked, ועוד סדרות רבות וטובות (וגם פחות).

ורק תדאגו, בבקשה, שהשרת יהיה עמיד, ושנוכל לצפות ב"נמלטים" שוב, ללא קטיעות מצד הסרט. אנחנו מבטיחים, להביא את הפופקרן, שתייה, וגם את הקודקודים הדרושים למדייה.

[מקור קריאה]

נ.ב אני קורא להמחאה שיעלו גם את הסדרה "חברים", שכל כך אהובה עלינו, או לפחות, עליי.

שנישאר בקשר?

הצטרפו וקבלו עדכונים על עוד תכנים שיעזרו לכם לצמוח אונליין

תכנים שעשויים לעניין אתכם

בואו נצמיח ונקדם את המותג שלכם

תאמו פגישה ראשונית עכשיו