הכיסא שלי שב וחי שוב

שיתוף פוסט זה

הכיסא סוף סוף, לאחר ששברתי את הגב, נקנה כיסא חדש. מה עשיתי איתו? פשוט הוספתי חלקים לישן, בגלל שלא היה שווה להחליף את החלקים השבורים. פשוט לקחתי כיסא קנוי, על אותו "בסיס" והרכבתי בו את הישן שלי, הנוח, היפה שאני כל כך אוהב. כך שלאחר 3 חודשים ללא הכיסא האהוב עליי, הוא חוזר – ונקי 🙂 .

הכיסא הזה הוא לא סתם כיסא, עברתי איתו הרבה מאד דברים. לטוב ולרע. כולם אמרו לי שעדיף כיסא חדש, אני העדפתי את הישן. ואני עקשן לא קטן, כך שבכל זאת הוא כאן, הנח נוח הזה.

אני יודע שזה מטורף, אבל..יש עליו?
לא זרקתי את כולו (רק את התחתית, המנוע, הגלגלים וכו'), והינה – טוב שבאמת התעקשתי ושמרתי, המזל שלי. המבנה הזה מאד דומה למבנה הקודם, וטוב שכך. יש לי כיסא ישן ואהוב, עם מנגנון תחתי חדש וגם ידיות.

אין לפעמים כמו הישן, חדש חדש, יש דברים שלא מוותרים עליהם. ברוך שובך לחיים, שמח שהחזרתי אותך חיי בריא, ואפילו נקי. התגעגעתי.

אם אתם הייתם יכולים להחיות או להחזיר משהו ישן שלכם, מה הייתם מחזירים?
(זה לא הכיסא שלי בתמונה, אבל החלק העליון הוא בדיוק כזה, התחתי אחר [חדש])

שנישאר בקשר?

הצטרפו וקבלו עדכונים על עוד תכנים שיעזרו לכם לצמוח אונליין

תכנים שעשויים לעניין אתכם

בואו נצמיח ונקדם את המותג שלכם

תאמו פגישה ראשונית עכשיו