10 שיטות עבודה לשיווק בדיגיטל בזמן משבר הקורונה

10 שיטות עבודה לשיווק בדיגיטל בזמן משבר הקורונה

שיתוף פוסט זה

עבור מפרסמים בדיגיטל, הסביבה הנוכחית מלאה במלכודות פוטנציאליות, וביחד עם זאת יש הזדמנויות רבות שאסור שיחמקו לנו בין הידיים. במאמר זה אציג 10 שיטות עבודה לשיווק בדיגיטל בזמן משבר הקורונה.

משבר הקורונה עצר את רוב שגרת חיינו, ואנשים נמצאים ברשתות החברתיות ובדיגיטל, גם כאלו שלא חשבו שיאמצו את המרשתת.

אנשים תקועים בבתים, מייחלים לבשורות טובות, צורכים רק את מה שחיוני והכרחי. מוצרי בריאות, אוכל ונייר טואלט עלו בצריכה שלהם במאות אחוזים, בעוד כל מוצר אחר שמוצע לקניה נבחן ב800 עיניים, שימושי וחשוב ככל שיהיה.

הרשתות החברתיות מוצפות בשיווק ממומן, יש עידוד רב לנסות למכור. הסיבות ברורות: המחיר למודעה זול, יש גידול של מאות אחוזים של הקהל ברשת. הכל נכון – אבל בלי אסטרטגיה ושיטות עבודה נכונות אתם עלולים להפסיד כסף, והרבה. אז איך בכל זאת אפשר לשווק ומה ניתן לעשות בתקופה המוזרה הזו?

10 שיטות עבודה אשר יעזרו לכם לגדול בדיגיטל בזמן משבר הקורונה:

1. צמצמו הוצאות שיווק בכל מה שמוגדר מחוץ לבית (OOH), כמו שיווקי אירועים, פרסום בטלוויזיה וכו'. צרו קשר עם הקהל שלכם דרך הנכסים הדיגיטליים – וידאו, פודקסאט, שיווק במייל, וכו'. אלו יניבו בתקופה הזו מעורבות גבוהה עם הקהל שלכם ועלותם נמוכה עד אפסית.

2. התאימו את המסרים לתקופה הנוכחית, צרו שיווק שרגיש לאקלים הנוכחי.

3. צרו קרייאיטיב שתואם את ספר המותג בכל ערוצי הדיגיטל: וודאו שהמסרים רלוונטים בתוך הלך הרוח הצרכני אשר משתנה במהירות. נסו לזהות כל מה שלא תואם למותג שלכם ולאקלים, ותקנו זאת במהירות. השתמשו בכלים אשר מאפשרים ליצור תוכן שיווקי במהירות, ותתזמנו את הפוסטים מראש. כמה שעות לפני הפרסום חיזרו לוודא שהפוסט תואם את המסרים ואת האקלים הנוכחי.

4. עקבו אחר התוצאות מדי יום: במערכות והכלים שמחוברים לנכסים הדיגיטליים שלכם, גוגל אנלטיקס לאתר, ברשתות החברתיות כלים כמן creatior studio, מנהל עסקי של פייסבוק ובדקו איך הקהל שלכם מקבל את המסרים ומרגיש. אל תהססו לשאול בקהילות שלהם מה הם הכי צריכים עכשיו, מה הכי מאתגר ואיך תוכלו לעזור.

5. קבלו החלטות מבוססות נתונים: CPM (עלות לאלף צפיות), נמצא בימים האחרונים בעלייה ברשתות החברתיות כי הרבה מותגים מנסים להגיע לקהל שנמצא בבית. זה עשוי להשתנות במהרה, וגם כדאי מה קורה אצלכם בתחום שאתם משווקים אליו ואיך הקהל מתנהג. תהיו זריזים ותקבלו החלטות מהירות על סמך הנתונים.

6. התייחסו לקהל בזהירות ובכבוד המתבקש עקב המצב ההזוי שהקורונה וירוס הביאה. מדובר במשבר הומינטרי, כלכלי שמשנה את העולם – גזרו את המשמעויות לכל שיחה והנעה לפעולה מהלקוחות והקהל שלכם.

7. התאימו את עצמכם למצב הרגיש, תהיו אותנטיים ותעבירו הזדהות, חמלה והבנה של המצב במשבר. הלקוחות שלכם מנסים להעביר את היום המשוגע של 2 משמרות באותו הרגע: עבודה וילדים או משק בית. נסו לחשוב על הכאב שלהם ומה אתם יכולים להציע. אולי הרצאה או סדנה בחינם שתקל עליהם? חשבו על בניית המותג שלכם ולא רק המרה בכסף של הלקוחות – הוא יגיע בהמשך.

8. תהיו שקופים אודות מצב העסק והמותג: שתפו את הקהל שלכם אם יש האטה במשלוח, או בפעולות הרגילות שאתם עושים עבורם. הסבירו את הקושי שלכם, ואיזה פתרונות ודרכים אתם עושים כדי לשפר את המצב. זה יעורר הזדהות ויאפשר לכם לבלוט ולהיות אותנטיים.

9. הוסיפו ערך: צרו קמפיינים ממונים או אורגניים אשר לוקחים בחשבון את כל המצב, צרו אינטראקציה יומיומית (במידה וזה מתאים לקהל שלכם ולמותג), במקום לחשוב איך אתם מוכרים או משווקים חשבו איך אתם עושים את החיים שלהם טובים יותר בסיטואציה הנוכחית.

10. בנו את קהילת המותג שלכם ובססו אמון: כל העולם נמצא באותו מקום, נצלו את התקופה הזו לבנות ולשדרג את הנכסים הדיגיטליים שלכם, ליצור קשר ומעורבות עם הקהל שלכם ולבנות את הקהילה שלכם – בנו אמון שמבוסס על תקשורת ישירה, דו צדדית, מעודכנת, רלוונטית ואותנטית.

בעזרת שיטות עבודה אלו, תוך התאמה של המסרים למצב המוזר הזה שכולנו נמצאים בו, אתם עשויים לגדול בדיגיטל ולמצוא את ההזדמנויות בתוך המשבר העולמי הבריאותי והכלכלי, שמשנה את העולם.

יש לכם שאלות? רוצים להתייעץ? אפשר להכנס אל קהילת החברים של השדון האגדי. שם גם מחכים לכם פורמטים על כתיבת תוכן מנצח ב2020.

אליאב.

שנישאר בקשר?

הצטרפו וקבלו עדכונים על עוד תכנים שיעזרו לכם לצמוח אונליין

תכנים שעשויים לעניין אתכם

12 אסטרטגיות כדי שהמותג שלך יבלוט ב2020
שיווק בדיגיטל

12 אסטרטגיות כדי שהמותג שלך יבלוט ב2020

שיטות עבודה מומלצות מהמותגים המצליחים ביותר בעולם. נתונים סטטיסטיים, עובדות ונתונים ששווה להכיר על שוק הבריאות, 12 אסטרטגיות שיעזרו לכם לבנות את המותג ולהבליט אותו ב2020.

4 דרכים שאוטומציה שיווקית יכולה לשפר את חווית הלקוח ולחסוך במשאבים
שיווק בדיגיטל

4 דרכים שאוטומציה שיווקית יכולה לשפר את חווית הלקוח ולחסוך במשאבים

אין כמעט חברה בישראל או שירות בישראל שאין לו מתחרים, המידע, מגוון האפשרויות, הזמינות והמחירים התחרותיים מחייבים אותנו לחשוב כמה צעדים קדימה ולפרוץ את הדרך כדי לקלוט את הלקוחות הפוטנציאליים, לגעת בהם בנקודה המתאימה. פיצוח הערך המדוייק עבור הלקוח הוא אתגר משמעותי שהשוק רווי בכל כך הרבה מתחרים. כלי האוטומציה השיווקית מאפשרים לנו למשוך לקוחות פוטנציאליים, לקלוט אותם כמו שצריך, להתאים להם את המסרים והתוכן, ובסוף להגדיל את סיכויי הסגירה וההמרה.

בואו נצמיח ונקדם את המותג שלכם

תאמו פגישה ראשונית עכשיו