היום התחיל עבורי בנוהל בוקר- מדיטציה, חיוות מחדש, אימון, טיפול ועוד. זה התפתח ליום מלא בהתארגנות, פולו אפים ועבודה על הפודקאסט לייב שלי עם דודי (אוטו באוויר). 🎙️
כמו כן, התקדמתי משמעותית בהכנות לפגישה על הפיילוט של יזמית מהמדטק. אני מצפה בקוצר רוח להציג את התוצאות! 🚀
__
אבל זה לא נגמר שם. היום שלי הסתיים בקומה ה-50 בכנס בינה מלאכותית, שהיה בהחלט שובה לב. זה חיזק את ההבנה שלי כמה ידע וניסיון צברתי בשנתיים האחרונות בתחום. זה גם הדגיש את פוטנציאל השוק ועד כמה דודי ואני משלימים זה את זה – היבט מכריע בכל שותפות. 🤝
__
סיימתי את היום מותש אך מרוצה, לאחר שהייתי פרודוקטיבי להפליא ושמרתי על חשיבה שהכל קורה לטובה. למרות ביטולים, תזמון תורנויות, אירועים בלתי צפויים ושינויים בתוכניות, הפעם לקחתי הכל בקלות. זה הזכיר לי איך אני לא תמיד מטפל בשיבושים כאלה בקלות ראש. אני נאבק להמשיך כשדברים משתבשים.
__
אבל הפעם, הצלחתי. זה מסמל למידה, התמדה, והכי חשוב, שאני מתקדם וגדל. 🌱
__
עכשיו, בואו נדבר עליכם: כמה פעמים היו לכם ימים מלאים באירועים בלתי צפויים, שינויים בלוחות הזמנים ולחצים מכל הכיוונים – ובכל זאת החשבתם את היום כהצלחה?
__
הכל מתחיל עם איך אנחנו מזינים את המחשבות שלנו. בין אם אנו מאמצים גישה חיובית, יזמית או שלילית, מאתגרת. אני לא שופט, אבל לכולנו יש עבודה לעשות. זה חיוני לזכור להזין את מוחנו בחיוביות וללמוד לשחרר בקלות רבה יותר.
__
זה בסדר, מחר תהיה לנו שוב הזדמנות חדשה. זה חלק מרוח היזמות. עלינו להמשיך להתקדם, להבין שכשלונות דורשים עבודה כדי לצמוח ולהשתפר.
__
בסופו של דבר, עם המיינדסט הנכון, נוכל לפרוץ כל מחסום ולהתגבר על כל אתגר.
עד הפעם הבאה,
אליאב. 🚀
