אתמול ראיתי את אח"י דקר בפרויקט שלה כבר בחלק השלישי. בספונטניות ישבתי והכנתי לוגו (לא מי יודע מושקע – אבל עושה את העבודה לפי דעתי).

החדש (ניסיתי לעשות אותו קצת פחות "קשה"):

מוזמנים לתת הערות, הארות או ביקורת על איך זה אמור להראות טוב יותר, אח"י דקר מוזמנת לקחת או גם לתת ביקורת איך היא רוצה שזה יראה.
