שטויות של מנהיגים
[פוסט זה שוחזר מהבלוג של LEAD] התחום הכי קשה במנהיגות כנראה הוא מיסוד הדברים שאתה עושה. כלומר, לפנות את השרביט שיתעלל בך קשה כל כך
[פוסט זה שוחזר מהבלוג של LEAD] התחום הכי קשה במנהיגות כנראה הוא מיסוד הדברים שאתה עושה. כלומר, לפנות את השרביט שיתעלל בך קשה כל כך
[פוסט זה שוחזר מהבלוג בLEAD] פחד. זאת ההרגשה שעולה בי בהקשר של הובלת שינוי. שלי. ההבנה שאין מישהו מסביב שיחליט בסוף במקומך, אלא אתה לוקח
[פוסט זה שוחזר מהגרעין] כבר שבועות אני טרוד עם זה. חייב לשתף את מה שראיתי. במו עיני. אולי דמיינתי את זה בכלל? הרי אני מאמין
[פוסט זה שוחזר מהגרעין] לכל אחד מאיתנו יש מפתח מזל. כל אחד מאיתנו צריך אחד כזה. כולנו מוצאים אותו ברגע הכי הזוי שיש. והרבה יותר
שיטות עבודה מומלצות מהמותגים המצליחים ביותר בעולם. נתונים סטטיסטיים, עובדות ונתונים ששווה להכיר על שוק הבריאות, 12 אסטרטגיות שיעזרו לכם לבנות את המותג ולהבליט אותו ב2020.
אין כמעט חברה בישראל או שירות בישראל שאין לו מתחרים, המידע, מגוון האפשרויות, הזמינות והמחירים התחרותיים מחייבים אותנו לחשוב כמה צעדים קדימה ולפרוץ את הדרך כדי לקלוט את הלקוחות הפוטנציאליים, לגעת בהם בנקודה המתאימה. פיצוח הערך המדוייק עבור הלקוח הוא אתגר משמעותי שהשוק רווי בכל כך הרבה מתחרים. כלי האוטומציה השיווקית מאפשרים לנו למשוך לקוחות פוטנציאליים, לקלוט אותם כמו שצריך, להתאים להם את המסרים והתוכן, ובסוף להגדיל את סיכויי הסגירה וההמרה.
[tutor_dashboard]