ללכת עד הסוף
[פוסט זה שוחזר מהבלוג בLEAD] ללכת עד הסוף כשיש ארוחת חג ולא להפסיק לאכול, להתפוצץ ואז להוציא אנחה משפחתית משותפת "פי כמה אכלנו". זאת אמנם
[פוסט זה שוחזר מהבלוג בLEAD] ללכת עד הסוף כשיש ארוחת חג ולא להפסיק לאכול, להתפוצץ ואז להוציא אנחה משפחתית משותפת "פי כמה אכלנו". זאת אמנם
[פוסט זה שוחזר מהבלוג בLEAD] לא פעם בתחום של מנהיגות נדרש לאזור אומץ ולקחת סיכונים או לעשות דברים שאנחנו בטוחים שישתקו אותנו. שאין לנו אומץ
[פוסט זה שוחזר מהבלוג בLEAD] אז אני כאן. יום חמישי ה-1 בספטמבר, קיבלתי טרמפ מוקדם לרכבת מהדרום היישר למשרדים. בעוד כמה שעות יצטרפו אליי עוד
[פוסט זה שוחזר מהבלוג בLEAD] הבחירה במנהיגות צריכה להיות מלווה בתעוזה. צריך אומץ להיות הבנאדם הראשון, שאומר מה לעשות. צריך לבחור ללכת להרבה מאוד מקומות
שיטות עבודה מומלצות מהמותגים המצליחים ביותר בעולם. נתונים סטטיסטיים, עובדות ונתונים ששווה להכיר על שוק הבריאות, 12 אסטרטגיות שיעזרו לכם לבנות את המותג ולהבליט אותו ב2020.
אין כמעט חברה בישראל או שירות בישראל שאין לו מתחרים, המידע, מגוון האפשרויות, הזמינות והמחירים התחרותיים מחייבים אותנו לחשוב כמה צעדים קדימה ולפרוץ את הדרך כדי לקלוט את הלקוחות הפוטנציאליים, לגעת בהם בנקודה המתאימה. פיצוח הערך המדוייק עבור הלקוח הוא אתגר משמעותי שהשוק רווי בכל כך הרבה מתחרים. כלי האוטומציה השיווקית מאפשרים לנו למשוך לקוחות פוטנציאליים, לקלוט אותם כמו שצריך, להתאים להם את המסרים והתוכן, ובסוף להגדיל את סיכויי הסגירה וההמרה.
[tutor_dashboard]